De koningland van europa?

n.v.t

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je eigenlijk weten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine toelichting wellicht ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
n.v.t. = nergens voor terecht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraagteken maakt nog geen vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DE koningland..????? is dit een raadsel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nvt? niet van toepassing?
Kun je van je woorden een vraag maken misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoel met koningland. Het beste land goeie land cool land chill land waar het je beste kan leven... Raad maar welke land kan het zijn? This heel simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpele vraag, lijkt me, als je helder Nederlands zou gebruiken. Zo begrijpen we niet wat je nu eigenlijk wilt weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn God...

Het beste antwoord

Al hebben wij dan geen koning Babyface,na je reactie op andere reacties lijkt het me ondanks alles Dat je Nederland bedoelt en dat jouw vraag eigenlijk een raadseltje is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet van toepassing

Andere antwoorden (5)

Dat moet België wel zijn.
Alleen maar koningen sinds 1831.
Nu nog het goede lidwoord.
14 jaar geleden
Noorwegen, ook geen koninginnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Denemarken heeft een vrijwel rechte opvolgingslijn voor de koningen vanaf 936 en vanaf 776
hebben er bijna 60 koningen geregeerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch een lichtpunt in Het Koningsland :België heeft het onderdeel over de erfopvolging van de Salische Wet als een van de laatste landen in Europa pas afgeschaft in 1991. Hierdoor kunnen nu ook vrouwen Koning der Belgen worden.
En de kans is vrij even groot dat Astrid , dochter van Paola en Albert II, de eerste koningin wordt, omdat de controverse rond prins Filip zo groot is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen 'koningland' in Europa.

Toegevoegd na 7 uur:
Na je reactie te hebben gelezen: Ik zou gaan voor Nederland, tis hier geweldig.