Zijn de vragen die je stelt voornamelijk impulsief of juist resultaat van lang nadenken?

Deze impulsief :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vaak zijn het dingen die me onbewust al langer bezighouden, maar nooit direct geuit heb. Zodra ik er dan aan denk als ik achter de computer zit, stel ik hem.
Al overdenk ik vaak wel een tijdje de vraag voor ik hem stel, om zo te voorkomen dat ik een zogenoemde 'domme vraag' stel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De vragen die ik stel komen impulsief op door iets dat gebeurt of iets wat ik zie of doe.
Het uiteindelijk stellen van de vraag vergt echter wel vaak nog wat denkwerk.
Hoewel het ook wel eens voorkomt dat ik maar gelijk intik... NIet altijd even slim, en ik heb dan ook wel eens een 'domme' vraag van mezelf verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige zijn heel impulsief en helaas vinden de moderators dat ook. Ik neig schijnbaar naar het stellen van chatvragen.Die vind ik eigenlijk ook het leukst.Ik vind dat de leukste vragen vaak verwijdert worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Impulsief, bijna altijd.

Maar soms ook na lang denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste vragen komen impulsief of naar aanleiding van andere vragen hier op g.v.
Een enkele vraag liep ik al lang mee en schiet me soms ineens te binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms gewoon zomaar als ik ergens tegenaan loop denk ik waarom??????Of zomaar als ik eens in een meningsverschil zit (ook hier op gv)komt er weleens een vraag die ik dan andere wil stellen en een mening wil zien ,zonder dat ze weten over welke discusie ik het heb.
En soms vraag ik spontaan iets aan iemand en dan denk ik .ja ik zet hem op gv.
Nee. ik denk er niet lang over na, maar denk wel na over hoe ik hem stel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
combi van de twee, vaak valt mij iets op en kan ik dat later tijdens een impuls pas goed plaatsen dat ik daar toch al best over na heb gedacht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei...hier moet ik wel even over nadenken.
Allebei komt voor, soms impulsief, soms loop ik er dagen mee rond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vragen onstaan eigenlijk altijd als ik bed lig en probeer te slapen. Het is niet zozeer dat ik op zoek ben naar een 'vraag' dus in die zin ontstaan ze wel spontaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt impulsief soms schiet me iets door het hoofd en dan vraag ik het gewoon meteen.
als ik tenminste in de beurt van een pc ben
14 jaar geleden
Eigenlijk geen van beide; het zijn vragen, waar ik al langere tijd mee rondloop, maar niet per sé lang over heb nagedacht.