Als een gelukshanger in tweeën breekt, wat heeft dat voor effect op je geluk?

Want je kunt het ook zo zien. Je hebt nu twee helften, dus 2x zoveel geluk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Niet.Geen effect.
Het is bijgeloof.
Of,als je het positief wil bekijken:symbolisch.
Het is gewoon leuk om te hebben en de geven, niet meer en niet minder.
Was het maar zo dat een simpel hangertje geluk kon brengen..^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed geantwoord!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx!^^

Andere antwoorden (2)

Het is waar jezelf in geloofd sommige mensen geloven niet in gelukspoppetjes dus die kunnen zeggen niks aan de hand maar wat je zei over twee keer zoveel geluk vind ik wel een goeie :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Ik geloof er ook niet echt in, maar ik vind het wel leuk om er over te praten.