Waar kun je zo'n hippie bandje kopen met een strikje?

Ik wil graag zo'n bandje maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen hier is een afbeelding ervan:

http://m.s11.pollpigeon.com/media/poll_images/e8/e8e94dbb62a2623edf1b766ca5e63799_jpg_200x300_q85.jpg

Het maakt niet zoveel uit in welke kleur
Alvast bedankt;p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippie bandje? Dat is echt totaal geen hippie bandje xD Weet je wel wat hippies zijn? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik, maar je vind het eerder op internet ofzo als hippie bandje dan als een andere naam;p
Ik weet dat het er geen is hoor;p
Ik weet anders niet hoe ik het moet noemen xD

Het beste antwoord

Het word vooral verkocht in de

Carnavalswinkel
Claire's
H&M

Als je daar een kijkje neemt zal je die zeker vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee bedankt^^
Ik zal gaan kijken, zal wel wat moeilijker worden, want het is nu kermis bij ons haha;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zouden ze het misschien ook bij de DA kunne verkopen?