Hoe komt je het makkelijkst in het centrum van Eindhoven vanuit het station en is het leuk winkelen in Eindhoven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
7K

Antwoorden (2)

Vanuit het station is het maar een heel klein stukje lopen en je staat in het centrum.

Ja, het is leuk winkelen in Eindhoven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn schoonzus en zwager die in Amsterdam wonen, komen zelfs speciaal naar Eindhoven om te winkelen omdat hier alles zo lekker dicht bij elkaar zit!
Stap uit bij het central station en hou een beetje rechts aan, dan loop je vanzelf het centrum binnen.

Het is zeker leuk winkelen en ook nog gezellig!