Weet iemand waar ik een kleurklok kan krijgen? zie uitleg

Op het medisch kinderdagverblijf hebben ze een klok ,waarbij de kinderen leren geduld te hebben door middel van de klok bijv op 15 min te zetten , dat stuk wordt rood en loopt terug en als het rode weg is dan weet het kindje van nu krijg ik drinken of mag ik een ander spel doen .

Hopelijk heb ik het goed uitgelegd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wij hebben die klokken ook op school en volgens mij zijn ze onder andere te bestellen via Heutink. Maar dat is dan dus via een school. Weet niet of je daar ook als particulier kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mijnwinkel kun je deze klok bestellen

http://www.mijnwinkel.nl/shop13205/productlist1/