hoe fifa 2011 online 2tegen2 spelen ps3?

ik zou graag met mijn broer fifa 2011 op ps3 online spelen (uit dezelfde kamer) spelen. Ik heb al enkele dingen geprobeert en zitten zoeken maar het lukt ons niet. Hopelijk kan er iemand ons uitleggen hoe we het moeten doen.
Wij willen dus graag 2 tegen 2 spelen online uit dezelfde kamer. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

als het goed is is er een speciaal 2vs2 lobby dan maak je zelf een room aan met zn tween en wacht gewoon even of je kan ook natuurlijk een andere room joinen

dus zoek naar ''lobby 2vs2''