Kan ik mijn smurfs village overzetten van mijn i phone 3 naar mijn i phone 4, zonder dat ik weer helemaal op nieuw moet beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Jammer genoeg niet, gebruik jailbreak voor het spel tot waar je bent gebleven te cheaten en dan weer normaal spelen, ik weet niet wat het spel inhoud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan wel als je in iTunes met hetzelfde account;

1. Automatisch sync uitschakelen / niet inschakelen.
2. Een back-up/reservekopie maken van je iPhone 3
Na de reservekopie is gemaakt:
3. Rechtsklik of ctrl+klik je op je iPhone in de afspeelmappen-lijst.
4. Selecteer "Zet aankopen over" of "Transfer purchases" om alle apps en (game) saves die er nog niet staan over te zetten op iTunes.
5. Daarna kun je je iPhone 4 synchroniseren onder hetzelfde account en kies dan om alles over te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef geen garantie, want het schijnt niet voor alle games te werken, maar je kan het inderdaad gewoon proberen.