hoe kunnen mensen in het water springen zonder hun neus dicht te knijpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.6K

Antwoorden (4)

Zodra je het water raakt uitademen door de neus. Of je kin naar je borst buigen, zo komt het water er niet recht in.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat ik onbewust uitadem en ik heb nooit last van water in mn neus.
Ik denk dat het een gewoonte is,en de ene persoon vind het misschien hinderlijk dat er wat water in de neus komt en de ander niet.Als je gewoon door probeert uit te ademen door je neus heb je er weinig last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik in het water spring of duik adem ik rustig uit door mijn neus.. Zo krijg ik geen water binnen.. Vind ik ook veel prettiger dan me neus dichtknijpen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft je neus helemaal niet dicht te houden. Gewoon beetje uitademen of zorgen dat je niet inademt. Kom echt niets naar binnen dan.