Hoe kan je fluiten op je vingers ?

Zowel met vingers in de mond als zonder vingers in de mond.

Bij deze site versta ik dus niet wat je moet doen dus stuur hem aub niet door....; http://hobby-en-overige.infonu.nl/diversen/17665-hoe-fluit-je-op-je-vingers.html
Danku en TIPS ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt op die site toch echt duidelijk uitgelegd, vooral de laatste paar zinnen zijn belangrijk: oefenen, oefenen, oefenen.

Antwoorden (1)

Oefenen oefenen en nogmaals oefenen
Varieer met de stand van je tong en je vingers harder of juist zachter blazen....
Dus oefenen