eigen bedrijf oprichten?

Ik ben 15 jaar en ik zou graag een soort eigen bedrijf willen oprichten.. Gewoon voor gratis..Van veel verschillende dingen maar ik weet niet hoe. Bijvoorbeeld voor arme gezinnen om speelgoed in te zamelen zodat de kinderen kunnen spelen, of ouderen helpen met boodschappen doen, en ze onder de mensen brengen zodat ze minder eenzaam zijn, zieke kinderen meenemen op stap naar bijv de efteling.. Zwakke honden en katten die op straat zwerven een mooi thuis bezorgen, het zijn allemaal dingen waar ik mee zit en die ik wil veranderen.. maar ik weet niet waar ik moet beginnen, heeft iemand tips voor mij.. Ik heb echt veel ideen maar ik weet niet waar te beginnenn...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik zou eerst op een rijtje zetten wat je wilt doen. Veel dingen tegelijk kan niet dus je moet een keuze vaststellen. Daarba zou ik eens een gesprek startenrt de
KvK die je allea vertelt over een bedrijf starten. Eerste wat je kunt doen is een bedrijfsplan schrijven om dat mee te nemen naar bedrijven om sponsoren te werven. Want de efteling is ook niet gratis... Enzovoorts