waar kun je de goedkoopste sigaretten krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je in welk land?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee gwn waar ze goedkoop zijn in nederland.

Antwoorden (3)

De sigaretten in nederland hebben allemaal een vaste prijs. Voor goedkope sigaretten moet je dus al gauw naar het buitenland. Luxemburg is vrij goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland hebben sigaretten een vaste prijs.... het is niet zo dat ze in groningen goedkoper zijn dan in Maasstricht.....maar in Bulgarije zijn ze wel heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste sigaretten zijn de sigaretten die niet van grote merken zijn (dus geen Marlboro en Camel, maar Kornet en Rubra bijvoorbeeld, er komen steeds meer van dat soort goedkope merken en de smaak is na even wennen net zo goed).
Er zijn vaste prijzen, dus of je een bepaald merk nou in Maastricht of Groningen koopt, maakt niets uit.