Als je een moedervlek laat weghalen door middel een snee met een mes. Hoelang duurt het totdat de hechtingen eruit mogen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Afhankelijk van de plaats en grootte van de ingreep kunnen de hechtingen na 7 tot 14 dagen worden verwijderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, bij een weggesneden moedervlek van pakweg 1 cm doorsnee op m'n arm, met een wond van ook ruim 1 cm diep en 3 cm lang, werden de hechtingen na 1 week verwijderd.
Bij verwijderen van een moedervlek in het gelaat duurt het 1 week, dan moet je terug voor wondinspectie en het verwijderen van de hechtingen.
Bij verwijdering van moedervlekken elders op het lichaam duurt dat 2 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die 2 weken gelden niet altijd.