Wat gebeurt er bij de tandarts als je niet komt terwijl je een afspraak hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het wegblijftarief (ongeveer 20 euro) wordt in rekening gebracht en dat kun je niet declareren bij je Zorgverzekering. De tandarts heeft tijd voor je gereserveerd en die tijd is onbenut gebleven. Als je tijdig afgebeld zou hebben had de assistente iemand anders op jouw tijd gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet het niet zeker maar k had gehoord dat je een boete kan krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je gewoon betalen voor de gemaakte afspraak, en een nieuwe afspraak maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet betalen voor de afspraak en voor de nieuwe die je moet maken moet je ook betalen