kan je de sticker van een bierkrat afhalen?

ik ben bezig met het bewerken van een bierkrat, en ik wil graag de sticker eraf hebben. op de een of andere manier lukt het gewoon niet, het lijkt wel of er een soort laagje op zit....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het wel een sticker en geen verf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
let op dat als je een krat uit de supermarkt hebt, dat ie niet jouw eigendom is.
je hebt alleen een borg betaald (statiegeld)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is volgens mij wel een sticker, want je ziet en voelt een randje precies op de plek waar de sticker ook stopt. alleen lijkt er een soort laag overheen te zitten, want je kan de rand niet lospeuteren. dus ik vroeg me af hoe het wel zou kunnen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De stickers van een Duvel-krat bevatten verschillende lagen. Je kan de rand lospeuteren door hem op te warmen met een haardroger (föhn). Door hitte op de sticker te blazen en hem tegelijkertijd los te trekken kan je zien dat hij uit verschillende (minstens 3) lagen bestaat waarvan de bovenste de afbeelding met tekst bevat. Het blijft een (te) moeilijke bedoening plus de naam van het merk is ook elders in de krat in het plastic verwerkt.

Het beste antwoord

Met Pindakaas, lampenolie, zilverpoets en nog zo van alles. Kijk eens bij de bron.