Hoe kan ik aankomen zonder een buik te krijgen?

Ik weeg best wel weinig 63 KG en ben 1,80 lang.
Dus van de dokter (waar ik half jaarlijks kom), is het verstandig om wat aan te komen.
Maar ja ik wil best aankomen maar niet dat je straks een buik ofzo krijgt, aangezien ik over een paar weken naar turkije ga.
Kortgezegd hoe kom ik aan zonder een buik te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Eigenlijk vind ik, dat als de dokter tegen je zegt, dat je wat aan moet komen, hij ook moet vertellen hoe je dat het beste kunt doen.

Het is lastig hoor; er zijn mensen die hebben aanleg om dik te worden, maar het tegenovergestelde komt ook voor. Het zit in je genen, en voor zowel dikke als te dunne mensen geldt, dat je er wel flink wat voor moet doen.

Als magere mensen opeens veel gaan eten, is de kans inderdaad groot, dat het in je buik gaat zitten. Het belangrijkste om dat (proberen) te voorkomen, is veel bewegen, en verstandig eten. Dus je niet op de gevulde koeken en kroketten storten, maar wat meer te gaan eten van wat je normaal al eet. Brood, zuivel, pasta, aardappelen etc.

Hieronder wat tips van de consumentenbond. Omdat je het artikel alleen kunt lezen als je lid bent, heb ik van de belangrijkste zaken even 2 plaatjes gemaakt. (de hoofdstukjes over medicijnen en plasmiddelen heb ik weggelaten, omdat dat waarschijnlijk voor jou niet relevant is)

Misschien heb je er iets aan? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je niet wil dat t vet wordt zou ik proberen spiermassa te kweken. Dus naar de sportschool en geen conditietraining doen, maar spieren trainen. Daarbij veel eiwitten eten. Kennis van mij heeft dat gedaan en hij is nu helemaal 'spriet' af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou iets meer gaan eten (niet te veel) en gaan fitnissen, van spieren wordt je ook zwaarder

sterkte ermee