heeft het zin om vaak mee te doen aan een internet prijsvraag of filteren ze al je antwoorden eruit totdat er maar een inzending van pp overblijft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Óf ze filteren op IP, dan kan je per IP maar 1 keer meedoen óf je mag zo vaak meedoen als je wil/kan maar dan denk ik ook dat ze het alsnog filteren omdat je het anders misschien kan hacken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zelfs kans dat ze je diskwalificeren als je erg vaak instuurt. Vaak is de beoordeling gewoon mensenwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt helemaal van de makers van de prijsvraag af, de regels kun je vaak lezen in de voorwaarden: soms mag je vaker meedoen (zeker als je bijvoorbeeld een betaalde sms moet sturen); soms mag je 1 keer meedoen en telt de rest automatisch niet mee; soms wordt meermalen meedoen gezien als een poging tot fraude en leidt het tot diskwalificatie.
Dus kijk in de voorwaarden, dan weet je het.