ongedierten bestrijding bij een rat of muis

ik heb zins 2 dagen een rat of een muis in me flat woon op 3 hoog wist niet eens dat ze zo hoog kwamen maar nu was mijn vraag wat is er tegen te doen en hoe verkom ik dat ze niet meer terug komen iemand tips alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Muizen rennen gewoon tegen de muur op.

Heb je buren met een vogelvoederhuisje of vetbollen? Dan komen de muizen af op de gemorste zaadjes en korrels.
Vallen zetten. En snel. Want een muis is nooit alleen. Binnen twee maanden hebben ze alweer jonkies, dat gaat maar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het goedkoopst en leukst: een tijdje een kat laten logeren.
Lastiger en minder sympathiek : vergif neerleggen of een muizenval plaatsen.
Let op je punten en het afgesloten laten van voedsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk eerst zorgen dat er niets te eten is voor de muis, plaats een muizenval met n beetje pindakaas als lokmiddel,dan op zoek of er open buizen of rooster zijn waar door de muis kan komen daarin of bij kunt u mottenballen leggen daar hebben ze een echte hekel aan veel succes en te hopen dat u er snel van af bent