Waarom is fluiten moeilijk als je beschuit hebt gegeten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet het eens onder het lachen proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat me nooit lukken haha met me mondhoeken ver uit elkaar. Waarom heb je eigenlijk vocht nodig om te kunnen fluiten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redelijk haha

Het beste antwoord

Omdat ik me zo voorstel dat je om te kunnen fluiten, een bepaalde 'vochtigheidsgraad' moet hebben in de mond. Beschuit maakt de mond droog, waardoor het moeilijk is om er nog een fluittoon uit te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beschuit onttrekt vocht uit de mond en van de lippen...

En om te kunnen fluiten heb je hiervoor een bepaald percentage vocht nodig...