Waar kan je een koekiemonster pet kopen?

ik heb 1 mei een koekiemonster pet besteld van ebay, uit Florida. Die is dus niet aangekomen, ik kan hem niet meer mailen, dus ik ben opgeligt. Ik wil er heel graag 1! het liefste met de sesamstraat sticker! On verstelbaar btw. =D Het is zo'n platte cap. Alvast bedankt! Btw; er moeten koekjes onder de klep zitten, anders is ie nep, ik wil wel een echte. ;]

Toegevoegd na 13 uur:
IS DEZE BETROUWBAAR? http://onlinehatclub.com/DisplayPhoto.aspx?ImageID=4622
deze heeft dan wel geen koekjes onder de klep maar is heeel geweldig!
Dus is deze betrouwbaar?

Toegevoegd na 13 uur:
Laat die vorige maar, is lids.com betrouwbaar? xd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vin ik zo leuk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil wel een Animalpet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het net Een vriendin getweet waar ze die pet heeft gekocht, ze zal nu wel slapen dus morgen geef ik je antwoord, but it's on his way ;)

Antwoorden (2)

Ik heb een mini zoektocht op internet gedaan, volgens mij moet je het cookie er gwoon zelf opplakken. De cap zonder cookie is overal te vinden. Mogelijk is the original sesame street online store een optie. Daar kwam ik niet in.

Fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mn vriendin heeft hem gekocht op ; large.com
Ik weet niet precies of het helemaal jou omschrijving is, maar je kan het proberen ;)