Weet iemand een bed and breakfast in de buurt van Dijon/ Beaune (Fr)? Ook geschikt voor kinderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets heel gezelli typisch Frans nee ,wel heel bruikbaar op weg nr het zuiden (route de soleil) bij Beaaune Auto grill .direct aan de tol weg je hoeft er dus niet af .laag bouw auto Vd deur (motel idee) normale saaie kamer met tv prima vr kinderen evt kinderen op de kamer ruimte en bed geen probleem ,of een binnen deur nr naast gelegen kamer (€) ontbijt daar prima koffie prima. veilig?ja. Wat kost het een kamer zo60€ reis je in het wk ver van tevoren reserveren (bet)per credit Card .ps check de site auto gril ,zorg dat dat je aan de goede kant Vd weg zit! Ivm on nodig rond rijden .sorry even geen link . Dan nog de nog goed kopere F1 ook prima vh geld ,maar veel minder ontbijt ,net wat verder Vd weg af ,bij dyon noord stuk je rijden een heel goed koop hotel dorp van v F1 .nog maals in de wk van tevoren reserveren succes

Antwoorden (1)

Er is een app in samenwerking met anwb die je alle internationale b&b laat zien. Zoek anders even op iphoneclub.nl. Daar is hij laatst besproken