Hebben de "helderzienden" Ogilvie and Char ook in hun eigen land een tv-show? Vraag me af waarom ze in ons kleine landje zo'n exposure hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

In Amerika en Engeland hoeven ze niet meer hun programma’s op televisie te komen.
Want daar gelooft niemand meer in de krachten van Char, Derek Ogilvie. De vraag is of Nederland straks ook nog op ze zit te wachten, nu een mentalist uit De Nieuwe Uri Geller Show onthult welke technieken zij gebruiken om zogenaamd met de andere wereld te communiceren.

http://paranormaal.blog.nl/general/2009/03/23/story-mentalist-onthult-en-ontmaskert-char-en-derek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zouden ze werkelijk zo doortrapt gemeen met menselijk leed omgaan. dat zou toch wel the bloody limit zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ze zijn zo doortrapt, en verdienen massa's geld aan de goedgelovigheid van veel mensen.
De techniek die Derek Ogilvie en Char gebruiken heet Cold reading. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

Andere antwoorden (2)

Omdat hier de grootste sukkels zitten die dat allemaal geloven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt mij ook ! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha goeie!
Kimath
12 jaar geleden
haha :P
Beiden maken gebruik van een techniek die cold reading heet. Het is meer een truc dan dat er veel achter zit. Beide personen die je noemt zijn al enorm door de mand gevallen tijdens een experiment van James Randi. Meer info over deze man op YouTube. Erg leuk om te zien!!