Ik heb een aantal vragen over uiteenlopende onderwerpen.

Is er een forum waar ik een antwoord kan krijgen op deze vragen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vastwel. Maar je zal toch moeten specificeren met welke vragen je zit zodat men je naar het juiste forum kan doorverwijzen.

Antwoorden (3)

Plaats al je vragen hier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is natuurlijk ook een optie. Duimpje omhoog ;-)
Uiteraard kun je het, zoals al gezegd, op deze site vragen. Maar er zijn duizenden fora met even zoveel onderwerpen. Zoek via Google op je onderwerp en je vindt vast wat je zoekt.
Dus als voorbeeld, op Google:
Zwangerschap forum
of:
Stoppen met roken forum
of:
Computers forum

Op deze manier lukt het vast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het begin is er al met vraag nr 1 hier op gv .
Kijk eerst even links bij categorieën of jou vraag bij een categorie past .
En dan stellen die vragen hier op gv .