Kan iemand mij helpen met normalcdf en invnorm?

Ik snap wanneer je invnorm moet gebruiken maar waarom moet er soms -E voor? En hoe werkt normalcdf? En waarom gebruik je daar soms de -e 99 en soms niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als de linkergrens oneindig doorloopt en je niet weet waar t stopt is t -e 99, als de rechtergrens oneindig is en je niet weet waar t stopt is t e99. Als je een klein schetsje erbij maakt word t duidelijker, kan je ook proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen...
opletten in de les en vraag je docent!

Ik kan me niet voorstellen dat hij dit NIET behandeld heeft.

een docent wiskunde :)