Wie weet een coole gift card?

Ik heb al een cadeau in gedachten voor mijn beste vriend maar wil er wat bijgeven;), een giftcard!! Hij word dan 14 en hij houd van een beetje chillen met vrienden enzo. Maar ik wil een giftcard wat een beetje de jongeren chil vinden wat om ons leeft ik heb geen idee?? Film,bioscoopbon heeft die mij al gegeven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

itunes card ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt
Itunes-card
Maak zelf een soort kaart dat je ergens aan meebetaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nationale entertainment kaart!
Die kun je inleveren voor een film,game of cd. Ultiem voor bij het chillen.