Goeie vragen in overvloed hier maar wat is nu de domste, de stomste en meest zinloze vraag die u bedenken kunt?

Eerst gisteren geraakte ik bekend met deze site die onmiddellijk bekoren deed. Een die uitdaagt, triggert en vasthoudt. Leuk om actief aan deel te nemen, leuk om te lezen.

Letterlijk honderden vragen zijn hier sindsdien via het scherm geconsumeerd en welk een jolijt heeft dat gebracht.

Naast tal van min of meer serieuze vragen (die overigens niet zelden met één blik op bijvoorbeeld wiki eenvoudig te beantwoorden zijn) zorgen met name de wat vagere, de wat buitensporigere en zelfs de wat naievere regelmatig voor een lieve grijns op het gezicht.

Nu is er als vanzelf alle begrip voor de moderatoren die de werkelijke onzin en erger fier scheiden van het hier meer aangewezene maar gaat u in deze draad toch alstublieft los! Kom met uw gekste vragen en tover een glimlach op menig gezicht zonder de huisregels te schenden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Een oprechte vraag kan niet dom zijn. Dit betekent dat de meeste vragen niet dom zijn. Het betekent namelijk juist dat je toegeeft het niet te weten, en dan antwoord verlangt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wil je er een koekje bij?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe kan ik op de site van GOEIE VRAAG komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
to be or not to be?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is het antwoord?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat is lekker ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vandaag was er een vraag die verwijderd is door een van mijn collega's. De vraag was moet je bij het poepen juist hard of zacht persen. Natuurlijk een onzin vraag maar op zich was het er wel eentje waarvan ik dacht; tja ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Was natuurlijk een onzinvraag, maar er zit toch wel iets in. Het is namelijk niet verstandig hard te persen, dat zou het ontstaan van aambeien veroorzaken!! gewoon rustig wachten tot het komt is veel beter ook voor je darmen.
Wat is de lievelingskleur van dinsdag?