Rubber armbandje is te klein. Hoe maak ik het kleiner?

Ik heb zo'n rubber armbandje met tekst erop. Het armbandje is wat uitgerekt en nu is het iets te groot en gaat het te makkelijk van mijn pols af. Ik kan het armbandje niet zo maar vervangen aangezien het uit Amerika komt. Is er een manier om het kleiner te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.1K
Amadea
12 jaar geleden
Moet de eerste zin dan niet zijn: Rubber armbandje is te groot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk.

Het beste antwoord

Je Kan een stuk uitknippen en dan met vis draad vast aanelkaar naaie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien een stukje er tussenuit en dan weer aan elkaar smelten met vuur?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je beter visdraad oid kan gebruiken.
Met smelten wordt het een zooitje.