Ik heb post van iemand anders gekregen. Wat moet ik doen?

Het is een hele belangrijke brief, die ik zelf ook heb gekregen. Het gaat over het bestellen van schoolboeken. Het enigste wat ik kan zien is hoe ze heet en waar ze woont. Maar, ik ga niet haar post openen aangezien dat niet zo netjes is.
Ik heb haar proberen te zoeken op Hyves, en heb geen resultaten gevonden. Ik sta te denken of ik de envelop mee naar school kan nemen, zodat ze kunnen zien of zij op onze school zit.

Wat zijn andere mogelijkheden?

Toegevoegd na 1 uur:
Ze woont wel in dezelfde stad als mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ala, + voor je vraag. Super dat je wat moeite wilt doen om de brief alsnog op het juiste adres te krijgen! Wie goed doet, goed ontmoet!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis strafbaar om andermans post te openen, ook al word t bij jou bezorgd, toch??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet geopend haar post.

Het beste antwoord

Normaal gesproken gooi je die brief weer in de bus met een streep door jouw adres en daarnaast "retour afzender, geadresseerde woont hier niet" geschreven.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Op de brief 'retour' schrijven en opsturen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door de papier versnipperaar halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hylke, even wat moeite doen en de brief komt alsnog op het juiste adres...
Kimath
12 jaar geleden
Vind ik niet netjes, als het een belangrijke brief is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat asociaal...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelfs een kind van 9 weet dat dat heel asociaal is. als k minnetjes kon geven, had ik een minnetje gegeven xD
Ik zou hem netjes bij de adminstratie op school afgeven. Dan is 't voor de toekomst zeker opgelost...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ontzettend netjes dat je zorgen maakt over andermans post! Veel mensen gooien het of weg of sturen het retour naar de afzender.

Heb je haar naam al gegoogled? Als je weet hoe ze heet en dat ze bij jou in de buurt moet wonen welicht dat je haar zo kan vinden?

Vraag op je eigen hyves of iemand haar kent. Wellicht dat een vriend van je haar kent..

Bel de afzender op en zeg hen dat je hun pakketje ontvangen hebt maar dat ze het verkeerd hebben opgestuurd en dat jij het graag aan het meisje wil geven. Wellicht willen ze je verder helpen en haar telefoonnummer of adres geven.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ 1 nette reactie
Je kan zien hoe ze heet en waar ze woont.
Dan gooi je de brief toch daar in de brievenbus?'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij het meest logisch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja toch?!
Haar adres staat toch op de envelop?

De brief kun je even in een andere envelop doen en opnieuw opsturen, met een briefje erbij dat hij verkeerd bezorgd was.

Of je stuurt de brief gewoon retour afzender, met de mededeling op de envelop: verkeerd bezorgd. Dan zorgt de afzender ervoor dat de brief alsnog bij de juiste persoon terecht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een advertentie in de krant plaatsen.
of je maakt hem open en kijkt of er ook haar echte adres in staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de brief ook terug naar het postkantoor brengen. Zij weten wel wat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
langs komen brengen!
misschien is het wel een heel leuk meisje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik ook doen :) Behalve als je echt heel erg tijdgebrek hebt ...
Ik zou deze mensen in het telefoonboek opzoeken en even bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat haar of jouw adres erop? Ik neem aan het hare? Dan kun je hem toch gewoon terug in de bus gooien voor een nieuw uitdeelrondje van de postbode?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de weg weet, post hem dan rechtstreeks bij haar huis, anders neem hem mee naar school ! Hoe zou jij je voelen moest jouw belangrijke brief niet aankomen omdat iemand anders hem door de papierversnipperaar heeft gehaald ?