Is Osama Bin laden 100% gestorven?

Onzeker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dan ook 80 % sterven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezus....
Kimath
12 jaar geleden
Ik denk zelf 93%
ItisILeClerc
12 jaar geleden
4% leeft nog

Antwoorden (4)

nee, je weet het nooit helemaal zeker.
Ik was eerst ook wantrouwig maar nu zelfs Al-Quida heeft toegeven geef ik het 95% kans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je ook uitleggen waarom nu Ayman al-Zawahiri is benoemd als hoofd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat de rest van de wereld het ook gelooft jeeez..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat Ayman al-Zwahiri al zijn rechterhand was.
Het kan natuurlijk ook een tactiek zijn van al-Quida om later nog meer paniek te veroorzaken als Bin Laden ineens weer opduikt.
Ja, als je namelijk gestorven bent dan kun je geen enkel procentje meer leven. Onmogelijk. Aangezien uit DNA-materiaal kon worden opgemaakt dat het zeker deze meneer is die is omgebracht is dat niet onzeker maar overduidelijk.
Amadea
12 jaar geleden
Dat weten alleen diegene die er bij waren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, geloof het nou maar. Er is ook al een opvolger. Al Qaida heft ook gemeld dat Bin Laden dood is.
Ik begrijp je twijfel hierover niet.
Je wordt nou eenmaal niet persoonlijk gebeld door Obama dat deze man nu een zeemansgraf heeft.