Hoe heet deze serie?

Een man die net geeten kan praten en mensen mee kan helpen en wil helpen was paasdagen gelede op tv ben de naam kwijt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bedoel jij derek ogilvie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Cryofiel
12 jaar geleden
Derek kan niet met geesten praten. Hij heeft meerdere testen gedaan - testen die hij zelf heeft helpen opzetten, en hij was het helemaal eens met de manier waarop getest werd - en bij AL die testen heeft hij 100% gefaald. Voordat hij die testen had gedaan, kon je nog zeggen dat hij weliswaar niet met geesten kon praten, maar dat hij te goeder trouw was - dat hij er namelijk zelf van overtuigd was dat hij wel met geesten kon praten. Uit die testen bleek dat hij niets, helemaal niets, kon. Dat hij nu nog steeds blijft volhouden dat hij met geesten kan praten, is dus niet meer "te goeder trouw". Dat is puur bedrog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker ook dit filmpje gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=iZq-ly3n1ew
Cryofiel
12 jaar geleden
Da's inderdaad één van de faal-filmpjes over Derek. Er zijn er nog een paar, want hij heeft meerdere testen gedaan. Hij begint met zeggen dat zijn gevoelens *echt* zijn. Er is dan ook niemand die dat bestrijdt. De gevoelens zullen heel echt zijn. Ze zeggen echter niets over de ander, of over de wereld. Overigens heeft Ogilvie een contract ondertekend waarin hij beloofde dat hij, als hij niet zou slagen voor de test, nooit meer zou beweren dat hij over deze gaven beschikt. Het is duidelijk dat de heer Derek O. contractbreuk pleegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die andere faalfilmpjes zijn ook te vinden op youtube?
Cryofiel
12 jaar geleden
Vast wel. Ik ken trouwens ook nog deze, eveneens met een huilende Derek O.:
http://www.youtube.com/watch_popup?v=-KJjCgHz8co Over deze test nog het volgende: Ogilvie heeft de testprocedures vantevoren bekeken. Hij heeft er volledig mee ingestemd; een ondertekend statement (met getuigen) is daar het bewijs van. Ogilvie heeft op miserabele wijze voor de test gefaald: slechts één bewering op twintig bleek juist, precies het resultaat dat je zou verwachten als mijnheer Ogilvie een beetje aan het gissen was.
Derek . Zn achternam weet ik helaas niet :(