Stel de indienstdatum is 10-08-09 en verloningstijdvak is sept.2009, wat wil dit zeggen?

Ik ben per 10-08-09 begonnen bij een ander werkgever (met 1 maand proefperiode) krijg ik dan aan het eind van augustus mijn salaris? of zal het in september 2009 worden na mijn 1 maand proefperiode? Ik denk dat ik voor het maand augustus ook salaris zal moeten krijgen?!

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan het uberhaupt dat iemand na zijn eind van proefperiode uitbetaald krijgt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Bedrijven hanteren een betaaldatum, je krijgt dan betaaald over de gewerkte dagen. Dus eind augustus krijg je 20 dgn betaald. Mochten ze je na 10 sept niet meer willen krijg je eind sept nog 10 dgn betaald plus de eindafrekening lees vakantiegeld, evt overwerk en niet opgenomen vakantiedagen.
Veel plezier in je nieuwe baan, doe je best, misschien willen ze je niet meer kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet verlonen in het tijdvak waarin je gewerkt hebt. De enige manier waarop augustus tijdvak 9 zou kunnen zijn is als er per 4 weken wordt uitbetaald (er zijn namelijk 13 4-weken-periodes per jaar). Anders zou je gewoon eind augustus je salaris vanaf 10-8 t/m 31-8 moeten krijgen en in september die van 1-9 t/m 30-9.