Welke zonnebril is dat?

Ik keek toenstraks Shake it up! Een TV serie van Disney Channel. Er was wen kleine jongen. En die had en hele coole zonnebril. En nu wil
Ik die natuurlijk ook. maar waar kan je hem kopen? En ik heb ook geen idee hoe die zonnebril heet. Alvast Bedankt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik heb de aflevering gemist maar als je de link aanklikt dan zie je brillen die in de serie gebruikt worden. Hopelijk staat die ertussen en heb je dan de naam. Dan moet het niet meer zo moeilijk zijn een winkel te vinden. Succes!