Rijden zonder svooter certificaat. Wel verzekerd . Hoeveel ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Volgens mij doen dat er niet meer zoveel hoor.
Er hangt namelijk een boete aanvast.

Toegevoegd na 4 minuten:
kost 65 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder certificaat kan je volgens mij niet verzekerd rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor als de brommer van iemand anders is kan je erop rijden zonder certificaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kan hem dan niet zelf verzekeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou kunnen ja
Als je zonder scooter certificaat rond rijd en je veroorzaakt een ongeluk zal de verzekering niet uitkeren waardoor jij zelf alle kosten zult moeten betalen wat al gauw erg hoog kan oplopen.