Wat voor tad heb je nidig vor de middelbare school

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een tad??
Kimath
12 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het beste je hele gebit kunt houden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je aangenomen bent .... Knap!

Antwoorden (3)

Het beste is een pet-tad in het groen, die gaan t langst mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tas bedoel je? Rugtas, Kipling was mijn favoriet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kipling geen aanrader, beetje oud nu. Eastpack! 40 jaar garantie, niet kapot te krijgen, je zit altijd goed! zijn best duur in aankoop (40 tot 60€) maar op lange termijn is het t wel waard! Succes kerel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat ik het zo zeggen; de status van kipling bij mij op de -middelbare- school is niet zo goed.. Ik wil je niet pesten ofzo hoor haha maarja eastpack is t beste geen discussie meer mogelijk:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die het populairst of het mooist? Omdat je status zegt !?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipv mooist bedoel ik natuurlijk het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eastpack is het best, kipling is dus al minder, maar je wilt ook niet voor gek lopen toch? Begrijp me nou goed, kipling zijn mooie stevige tassen, maar op de middelbare school wil je op die leeftijd niet uit de toon vallen (denk ik toch)? allemaal goed bedoeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Niet kapot te krijgen' eh... waarom ging mijn kipling langer mee dan de eastpack van mijn klasgenoten? De eastpack versleet binnen een paar jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als je ermee naar de winkel gaat is t zo gerepareerd, want je hebt 40 jaar garantie! bovendien duurt de middelbare 6 jaar.. kipling is ook gewoon bijzonder lelijk! sorry voor m'n ongeduld, maar ik begrijp jullie niet, op de middelbare school moet je geen kipling tas willen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een eastpack kan dus wel kapot
ik heb nooit commentaar gehad op mijn kipling, de ene kipling is de ander niet