ik heb een super gaaf idee voor een horror film, aan wie kan ik die laten horen?

ik wil echt iemand hebben die er iets mee wil gaan doen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou wat zijn als iedereen z'n ideeën ging verwezenlijken, dan zouden we wel heel veel films per jaar krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt de vraagsteller daar beter op wijzen

Antwoorden (2)

Je mag hem best aan mij vertellen hoor. Ik ben alleen bang dat ik er niets mee ga doen aangezien ik zelf weinig verhalen uitwerk...

Sowieso snap ik niet waarom je iemand anders wil hebben om het uit te werken.

Om een tip te geven: probeer het zelf uit te werken. Schrijf een synopsis, zoek mensen met interesse en werk het uit.

Succes, en laat me weten als je het uitwerkt. Stuur meteen ook een filmpje! Als het af is, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niemand!!!!
werk het uit en vraag intellectueel eigendom aan...hou het tot die tijd voor je.moeilijk maar het zou de moeite waard kunnen zijn...