Kan ik een online bestelling annuleren bij komplett.nl als de levertijd langer wordt dan beloofd?

Ik heb woensdagmiddag wat besteld bij komplett.nl en het zou donderdag binnen moeten zijn. Het is er vandaag nog niet, heb gemaild met klantenservice en ze geven tnt de schuld.

Ik heb TNT gebeld met mijn track n trace nummer en die zeggen dat dit pakketje in eindhoven is afgeleverd en er is gewoon voor getekend, dus niet retour gestuurd zoals ik van komplett te horen kreeg!

Kan ik nu mijn bestelling annuleren want ik heb het gevoel dat komplett een spelletje met mij speelt?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groet mark

Toegevoegd na 4 uur:
Had komplett gemaild ja en die zeiden dat het retour was gekomen en ik vroeg dat ik het zsm binnen wil het liefst overmorgen, dit krijg ik terug.

Ik durf geen leverdatum te geven maar ik verwacht dat de order eind deze week opnieuw bij u wordt aangeboden.

U ontvangt van ons een bevestiging van de verzending.

Hopelijk heb ik u hierbij voldoende geinformeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nee, je kunt je bestelling niet annuleren als die onverhoopt later wordt geleverd.
TNT stelt dus dat de bestelling is afgeleverd, dan zul je komplett moeten doorgeven dat je niets ontvangen hebt terwijl TNT zegt het afgeleverd te hebben, en dan moeten zij dat met TNT uitzoeken.
Meld intussen dat je verwacht dat je zsm je bestelling krijgt, dat je niet wilt wachten tot zij het hebben uitgezocht, en dat je anders de bestelling na aflevering alsnog retour stuurt (ik neem aan dat je altijd wel een zichttermijn hebt).