Als ik rook?

Als ik nu wiet rook en ik heb volgende week en bloedtest voor hooikoorts zien ze dat dan? Want ze letten er niet op ofzo? En wat is dan een goed excuus?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Excuus? Gewoon eerlijk zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wiet roken is vaak een vlucht uit de werkelijkheid.
Je voelt je goed, terwijl daar geen reden voor is. Zo raak je verslaafd, maar doe je niets nuttigs in je leven. Dat rotte gevoel moet je dan weer wegblowen. Zo blijf je maar bezig. Joh, raap al je moed bij elkaar en wees een vent. Stop met die giftige rotzooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klaas stel je niet aan, omdat je af en toe een jointje rookt ben je niet meteen verslaafd en 'vlucht je voor de werkelijkheid'. Een jointje op z'n tijd kan echt niet zoveel kwaad (behalve dan de longkanker, maar ook dat valt wel mee, vergeleken met die kettingrokers)

Antwoorden (4)

Als het goed is testen ze daarvoor niet. Dus ze kunnen dat niet zien.

Sowieso heeft een docter zwijgplicht en mag hij alleen de relevante zaken doorgeven. Zelfs als je ouders er naar vragen wordt dit niet getest en bekend gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aller eerst er is geen excuus voor het gebruik van wiet, je kunt niet zeggen het ging per ongeluk of ik zat in de rook van iemand anders. Als je ermee geconfronteerd word moet je ook zo flink zijn er eerlijk over te zijn.
Verder ligt het niet voor de hand dat ze bij een allergietest achter komen ,ze moeten echt gericht gaan zoeken naar drugs en dat doen ze bij jouw niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kunnen ze niet zien omdat ze daar niet naar kijken. Stel dat je de afgelopen 2 maanden een keer hebt geblowd en ze gaan je daar op testen, dan is het zelfs na 2 maanden in je bloed te zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je uberhaupt wiet roken? Drugs slaan nergens op, en voor het gebruik is geen excuus... Jij kiest ervoor om het te gebruiken omdat het misschien stoer is? omdat je vrienden het doen?(medisch wordt het aangeboden, maar dat is voor heel andere doeleinden).

Ik denk wel dat ze het kunnen vinden in je bloed, en ook artsen geloven excuusjes niet. daarintegen mogen ze het niet doorspelen naar familie, daarvoor hebben ze een geheimhoudingsplicht. dat veranderd als blijkt dat door gebruik van drugs jij problemen met je gezondheid hebt die aantoonbaar door de drugs komen. dan zullen ze de oorzaak van je slechte gezondheid niet mogen verzwijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blowen geeft je een rustiger gevoel ook is pure wiet beter dan roken (afgezien je reactie snelheid in verkeer enzo) plus dat het minder verslavend is omdat je toch sneller een sigarettje pakt dan een stickie. Ik zou zeggen give it a try.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha No Way... blowen is waardeloos... been there, done that...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter wiet roken, dan tabak! Kijk hier maar is: http://blog-imgs-37-origin.fc2.com/h/o/t/hotarunokoya/20101214093704ba6.gif Wiet geeft een iets relaxter gevoel, maar als je het gewoon 's avonds doet en op de fiets/lopend bent, kan het geen kwaad. Net alsof jij nooit een biertje drinkt, net zo slecht voor je. (Je krijgt geen min van me hoor, je antwoord (tweede deel dan) is wel goed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nu dat link niet meer werkt, maar als je intypt bij google afbeeldingen "Drugs chart" krijg je hem ook te zien. Er staat dat tabak veel verslavender is, en ook schadelijker; interessant plaatje, niet waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik rook niet, blow niet, drink niet en voel me prima, kan lekker relaxen als ik wil, kan uit me dak gaan als ik wil... geen zooi voor nodig :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is geen antwoord op de gestelde vraag... -