Ben zelf ook model en ik sta in wat moddelen bureau's ingeschreven hier zijn er paar: www.bulletmodels.com www.filmcastings.nl
www.elitemodel.nl en nog www.sterrencast.nl op deze site's staan oproepen waar je voor kan reageren voor de ene oproep krijg je geld en de ene oproep is vrijwillig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je bij een reclamebureau aanmelden als model (of iets anders).
krijg je ongeveer €130,- voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je begeleiden door een volwassene, als je modellenbureau's bezoekt. Om zeker te weten dat je niet in louche achterkamertjes terechtkomt.

En je moet een porfolio hebben van jezelf. Mooie foto's van je gezicht en van jezelf in kleding van tot tot teen, zodat men kan beoordelen of je geschikt bent.

Zeg ALTIJD NEE als je een opdracht hebt en die bevalt je bij nader inzien niet. Hap niet in alles toe omdat je maar bekend wilt worden. Dat is voor weinigen weggelegd.

Maar denk ook eens aan reclamespotjes. Misschien is dat haalbaar om mee te beginnen. Er zijn wel eens oproepen van fabrikanten of van castingbureaus. Benader die laatste alvast vor info met een mail.