Is het mogelijk om weer terug te zijn Bij Je ex

Ik heb Sinds Kort contact Bij me ex. We spreken af , Maar geeft mij het gevoel dat die me leuk Vind, en Dan weer Niet . Ik heb hem gister duidelijke SMS Gestuurd , wat die van me wilt, Maar heeft nig Niks terug Gestuurd , weet Niet wat Ik moet doen kan iemand me Helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Het SMSje nog een keertje sturen. Misschien reageerd hij dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had je hem beter persoonlijk kunnen vragen. Dan had je direct antwoord gekregen. Maar wat hierin het belangrijkste is is wat jij wil :) Het kan heel goed gaan, m'n broer en zijn vriendin zijn na een relatie van 3 jaar uit elkaar gegaan. Na een break-up van 2,5 jaar zijn ze nu weer 3 jaar samen en verwachten ze hun eerste kindje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is hij nog wat onzeker wat hij wil, het is natuurlijk ook heel belangrijk wat jij zelf wil. Zou niets overhaasten. Misschien blijft het bij vriendschap, maar blijf duidelijk tegen elkaar. Gewoon open kaart spelen in een persoonlijk gesprek ipv smsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeyyy je moet gwn afwachten bel hem niet en sms hem niet als het na een week nog steeds zo stil is...
moet je hem met rust laten....
geloof me hij belt je well
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat hem maar bewijzen dat hij jou waard is.
Als hij jou terug wilt zal dat toch op jouw voorwaarden moeten zijn??
Je bent niet zijn speelbal.
Dus goed dat je die sms hebt gestuurd, dus ff afwachten wat zijn reactie is ( hij heeft die sms zeker ontvangen) en reageerd hij niet, nou dan weet je dat ook weer.
NEXT hihi

Succes