Als ik zometeen van 5 uur tot kwart over 9 slaap, zou ik dan in staat zijn om de hele nacht te leren?

Toegevoegd na 18 seconden:
Ik weet dat snachts leren niet gezond is maar heb even geen keuze :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Aub alleen antwoord op mn vraag =P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je hebt wel een keus: je kan nu leren en dan 's nachts gewoon slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je daar een oplossing voor vinden.
Zekerheid heb je nooit, eerst al de vraag of het lukt om zo vroeg al te gaan slapen. Daarnaast of je ook echt wakker kunt blijven. Je verstoort namelijk je ritme. Misschien lukt het je wel om de hele nacht wakker te blijven, maar ben je de volgende dag doodmoe en heb je voor niets geleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verstoort id je ritme en je leren is voor niets geweest.Mischien kan je beter om 9 uur naar bed gaan en dan om 5 uur eraf.Neem dan een goed ontbijt en ga aan de slag.Eten is belangrijk voor de concentratie zeker je ontbijt