wat voor soort hond kan je het best gebruiken voor behendigheid?

Ik wil misschien iets met behendigheid gaan doen maar ik weet niet welk ras hier het beste in is. Zelf denk ik dat herder hier heel goed in zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een Schotse herder oftewel collie kun je hier goed voor gebruiken. Ook een sheltie is hier een goed ras voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Border collie, zelf doe ik t met een sheltie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit wat voor ras je hebt als de hond en de baas het maar leuk vinden.