Beste manier oksels scheren?

Ik scheer me altijd (alles) onder de douche met een wegwerpscheermesje en scheerschuim.
Nu heb ik vanochtend al gedouched maar ben vergeten mn oksels te scheren, hoe kan ik dit het beste doen zonder wondjes te krijgen en alles mooi glad te maken?
Nog een x douchen is geen optie want heb net mn haar gestijld en makeup enz.
Maar ik heb een droge huid, wil mn oksels mooi glad zonder stoppels/wondjes of wat dan ook, hoe kan ik dit het beste doen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Gewoon met wat scheerschuim en een scheermesje, en als je dan klaar bent met een washandje oid alles weer droog/schoonmaken.