Wie weet wat de beste tijd is, financieel gezien, om een nieuwe vorrtent te kopen

We willen graag een nieuwe voortent maar het moet ook betaalbaar zijn. Is het handig om na het kampeerseizoen een nieuwe tent te kopen of na het nieuwe jaar als bedrijven de balans opgemaakt hebben?

14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Voor het zomerseizoen hebben alle bedrijven alle zomerprodukten bij de hand. Aan het einde van de zomer moet dan alles terug naar opslagruimtes en magazijnen, dus het lijkt me, dat ze dan zoveel mogelijk "zomerspul"willen verkopen, zodat er in de opslagruimtes en magazijnen ruimte blijft om de nieuwe voorraad voor het komende seizoen op te kunnen slaan.
Dus volgens mij moet je nu gaan"shoppen" en kijken wat de mogelijkheden zijn, en dan heel erg in de gaten houden, wanneer de opruiming begint, en dan gelijk toeslaan.
Als ze de jaarbalans gaan opmaken, is alles weggeruimd, en zullen ze eerder proberen in het voorjaar een zo goed mogelijke prijs te krijgen voor hun voorraad van het vorige seizoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cridderhof
14 jaar geleden
Dit lijkt me een logisch antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf ook jaren lang een stacaravan met voortent gehad. Door noodweer is de voortent kapot gegaan en moesten we een nieuwe hebben. Bij de meest gerenomeerde bedrijven ben je wel wat tijd kwijd en zou ik je aanraden om aan het eind van het seizoen een nieuwe te bestellen. Dan kan de maker eventueel nog langs komen voor de juiste maten en aan het begin van het nieuwe seizoen, heb je alle tijd om de nieuwe voortent uit te proberen. Klopt er iets niet helemaal, kan hij altijd nog op tijd bewerkt worden totdat hij wel passend is. Succes.