Hoe kom ik van "manboobs" af

Hoi. Ik ben een jongen van 13 met normale lengte en gewicht.
Ik word vaak geplaagd dat ik manboob/ spektieten heb.
Hier baal ik zelf echt van.
Ik zou graag van de "manboobs" af komen.
Fitnissen mag ik nog niet want ik ben 13

Mvg. En alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon niks van aantrekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zelf ook niet mooi, maar ik heb het nieteens zo heel erg
Kimath
12 jaar geleden
Fitnessen mag wel, maar geen krachttraining gaan doen. Daar krijg je striae van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardlopen fitnisen maar geen kracgttraining

Het beste antwoord

Dan moet je gewoon niet zo ongezond leven jongen. Ja ik weet dat de ene mens er meer moeite mee heeft dan de ander, maar ik weet dat het mogelijk is.

Ik had toen ik zo oud als jou was geen tietjes, naja 3 jaar daarvoor wel. Ik vond het eigenlijk wel cool, omdat ik op een sumoworstelaar leek.

Om mijn droom waar te maken ging ik op Judo, lekker veel en hard trainen. Al gauw merkte ik dat mijn vet minder begon te worden, en dat ik steviger en sterker werd.

Daarna gecombineerd met andere sporten als jujitsu en karate enzo.

Nu ben ik 15jr, en zit op Jujitsu, Thaiboksen en MMA. Heb een echt mooi lichaam, met een 6-pack. Heb wel tieten maar die zijn hard en plat.

Ik zeg niet dat je persee de vechtsportwereld in moet. Maar als je ''mooi'' wil worden, en van je tieten af. Moet je:

- Intensief gaan sporten
- veel water drinken
- niet te vet eten

succes jonge, je komt er wel (;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer meer te gaan sporten en minder te gaan eten, maar wel gewoon drie maaltijden perdag! Je kunt ook een keer een extra stukje gaan hardlopen. Of spieren kweken, je verbrand zowel op korte als lange termijn vet: 1 kilo spieren is 0,5 kilo vet per jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin anders gewoon met opdrukken 's ochtends en 's avonds. Daarmee richt je je vooral op de borsten. Leuk om er dan bij te doen zijn sit-ups voor n six pack ;) ik zou beginnen met 10 en dan elke 2 weken 5 erbij doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de zomer kan je veel buiten gaan sporten en dat kan ook gewoon lopen, fietsen, skaten, tennis, badminton zijn. Zelfs zwemmen is er heel goed voor. Als je vet kwijt wil dan is zelfs krachttraining minder goed. Daar krijg je alleen maar honger van. Als je bij het water woont dan kan je ook gaan roeien of gaan kanoën.
Gewoon veel meer actief buiten gaan spelen. Je hebt er de ideale leeftijd voor.
Iets doen wat leuk is en dan gaat het spelenderwijs. Krijgt je lichaam ook betere vormen als het meer geleidelijk gaat. Je krijgt ook meer conditie. Plaatselijk vet raak je ook kwijt als je overal meer spieren krijgt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je een trimbaan (hier is er nog een in het bos) in de buurt hebt dan kan je die misschien ook gebruiken.