Belangrijke vraagje! lees beschrijving

ik heb zaterdag iets gekocht via marktplaats (paypal) vrouw zegt dat ze netjes de geld heeft gekregen enzo, heb net nog effetjes de ontvangings bewijs doorgelezen kom ik dit tegen..

''Uw uitgestelde bankbetaling is in behandeling
De geschatte verwerkingsdatum is 1 jan 1970. We adviseren verkopers pas objecten te verzenden als zij betaling hebben ontvangen. Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken.

Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.''

Wat moet dit eigenlijk voorstellen, het is toch allang 1970 geweest??

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat ik bedoel is, is de bedrag niet overgemaakt, of.. wat doet dit eigenlijk. Moet ik er niet naar kijken of is het juist heel belangrijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

het is een soort random bug en er schijnen er het schijnt veel meer voor te komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de vrouw zegt dat ze het geld heeft ontvangen zou ik me er geen zorgen om maken , waarschijnlijk een klein storinkje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien wat gerommel met jaartallen bij de bank.. Maar als de verkoopster het gewoon heeft ontvangen en jij niet dubbel hebt betaald valt er niet te zeuren toch?