Moet ik me hier zorgen om maken?

Ik heb op 2 juni een iphone speaker gekocht op eBay.nl. De zelfde dag heb ik een mail ontvangen van ebay dat de item verzonden is. Ook op mijn gewonnen dingen op ebay staat de verzonden ''logo'' ingekleurd. Dus hij is verzonden Maar!:

Ik ben al heel lang op zoek naar de ''tracking number''
Dus ik ging net weer de mail checken die ik had gekregen en toen kwam ik dit tegen:

Tracking Number:
(If blank not available at this time)

Dus, betekent dit dat het niet verzonden is? En dat ik ben opgelicht??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

nee je hoeft je geen zorgen te maken.
ik heb vorige week mijn telefoon besteld bij telfort.
ze zijden dat hij verzonden was maar als ik wou kijken bij track & trace stond er hetzelfde.
pas nadat hij geleverd was kon ik mijn zending volgen. die toen al bezorgd was.

als je het niet vertrouwd kan je ook contact opnemen met de persoon die je de speakers heeft verkocht.
je had ze ook gewoon in de winkel kunnen kopen. dat was veiliger geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan, ik weet hoe je je voelt/voelde ik was ook echt heel erg bang dat er iets mis was gegaan toen ik mijn mobiel niet kon volgen.