Wat zijn de volgende tijden in Nederlandse tijd? 8:30AM PDT | 12:00PM PDT | 1:00PM PDT

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
7.9K

Antwoorden (2)

Dit is afhankelijk van de datum waarop je het wilt weten, de zomertijd loopt bij ons namelijk van de laatste zondag van Maart tot de laatste zondag van Oktober, terwijl PDT loopt van de 2e zondag in Maart tot de 1e zondag in November.

PDT = Pacific Daylight Time = UTC-7
De wintertijd (normale tijd) in Nederland is UTC+1, maar de de zomertijd in Nederland is UTC+2

Het verschil is dus (meestel) 9 uur, de tijden zijn dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter aanvulling:

AM (a.m.) = ante meridiem = (latijn) voor het middaguur
PM (p.m.) = post meridiem = (latijn) na het middaguur

Het middaguiur is 12 uur 's middags dus 12:00 uur op de 24-uurs klok.