Hoe kan het dat ik geen internet op me mobile heb?

Eerst had ik het wel ineens niet meer hoe kan dat? Ik heb een samsung galaxy s en abonnement van vodafone.
Danny

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dat ook ik had abbo van ben en hij wou tmobile internet ontvangen daar had hij zichzelf aangevinkt toen ik hem weer bij ben aanvinkte deed ie het gwn weer volgens mij heette het browser profielen ofz

Het beste antwoord

Kan het zijn dat op de een of andere manier het internet uit is gezet? Kijk even bij je internetinstellingen hiervoor.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar is veel te vinden ik weet niet wat ik moed aanklikken hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer te kijken bij 'dataroaming', dit moet aanstaan.

Andere antwoorden (1)

Bel Vodafone.