Vanaf hoelaat mag je op hemelvaartdag buiten een steenzaag aangooien??????

Wij dachten lekker uit te slapen op Hemelvaartdag,beginnen ze bij een buurvrouw 's ochtensvroeg om 7.30 uur met een straatje te leggen waarbij ze een steenzaag gebruikten.Vanaf hoelaat mag dit eigenlijk???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is steenzaag? Is dat Vlaams voor grind ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke,
jij heb meer pech dan mijn bij mijn hetzelfde maar dan zonder steenzaag. hoop voor je dat je het morgen wel kan als je niet moed werken.
Danny

Antwoorden (1)

Dit hadden ze helemaal niet mogen doen. Hemelvaart wordt als een zondag beschouwd!