Op welke manier kun je het best zo lang mogelijk in de sneeuw blijven liggen?

Ik doe met mijn vriend altijd wedstrijdjes/weddenschappen in de winter voor wie het langst in de sneeuw kan blijven liggen maar ik verlies meestal. is er een manier waardoor ik makkelijker kan winnen?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik doe dit in mijn zwembroek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha geweldig je begint vroeg met voorbereiden!!! Je kunt nu ook zeggen hee joh!! Wedstrijdje wie t langst in de zon kan liggen!???! Hahaha succes!!

Antwoorden (3)

Een kuil graven en daar inliggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jezelf warm aankleden en misschien lang thermo-ondergoed aantrekken. Een waterdichte jas helpt ook goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flinke joint opsteken en een thermoskan warme thee met koekjes ernaast. Een MP3 spelertje met rustgevende muziek misstaat ook niet.

Wel even oppassen dat je niet onderkoeld raakt...

Toegevoegd na 3 minuten:
En om alvast te oefenen voor de komende winter kun je deze zomer af en toe een half uurtje in de diepvries gaan liggen.
Als je thuis niet zo'n grote diepvries hebt dan kun je het bij de Albert Heijn proberen. (let wel dat het roken van wiet niet toegestaan is in de supermarkt)
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, wordt druk bij de plaatselijke supermarkt het weekend..